FELDENKRAIS METHOD workshop with Nevenka Koprivšek

/македонски подолу/

3 November, Sunday 12:00-16:00 Kino Kultura
Feldenkrais method with Nevenka Koprivšek,
free entrance with announcement on kinokultura2015@gmail.com

This workshop is part of Kultrening 2019, part of the program line Together- socio-cultural activities for the wider society in the project space Kino Kultura, organized by Lokomotiva- Center for New Initiatives in Arts and Culture

FELDENKRAIS METHOD OF WARNESS THORUGH MOVEMENT
HOW TO DO LESS, WITH MORE ATTENTION, LIGHTNES, AND CURIOSITY

The Feldenkrais Method is based on principles of physics, biomechanics, and an empirical understanding of learning and human development. Moshe Feldenkrais said, “We move according to our perceived self-image.” By expanding your perception and increasing awareness, you become more aware of your habits and tensions and develop new ways of moving.
The Feldenkrais Method of somatic education uses gentle movement and directed attention helps increase the ease and range of motion, improve flexibility and coordination, and rediscover the innate capacity for graceful, efficient movement. It’s for anyone seeking more comfortable, efficient, sustainable movement and greater self-awareness for purposes of pain reduction, performance enhancement (artistic /day-to-day/athletic/), self-discovery, playfulness and quality of life improvement.

Teaching actors is very dear to me, not just because the relation between body, mind and emotions are at the core of actors job, but also I can easily apply concrete feldenkrais awareness of movement lessons in acting situation.

My first encounter with the method was indirectly in Ecole Jacques Lecooq (81-83), since Monica Pagnuex, one of the closest collaborators of Lecoq, and one of acclaimed teachers for actors, left quite a nice legacy of lessons inspired from the Feldenkrais method in the analyse of movement classes, that she developed for and with Jacques. They all include a process of raising awareness through movement, by differentiating, finding variations, approximations, by observing, sensing, localizing, paying attention to yourself, the orientation in space, the rhythms, finding the “neutral” in a very large sense and then transposing movements on the stage in more theatrical form.

Nevenka Koprivšek

NEVENKA KOPRIVŠEK
was trained at Ecole Jacques Lecoq and first worked as an actress, then theatre director and later on as an artistic director. She was artistic director of the one of the first experimental theatre venues in Ljubljana, Glej Theatre 1989-97. In 1997 she has established BUNKER organization and since then acted as the company’s director. One of Bunker’s major annual events is the MLADI LEVI international festival for performing arts, renowned for its demanding creative orientation, artistic excellence, and expertise in discovering new talent. In 2004, Bunker won the public tender to transform STARA MESTNA ELEKTRARNA, an old power plant into performing arts centre, where most challenging local and international theatre and dance projects find its home.

Nevenka has become certified practitioner of Feldenkrais method for awareness of movement at Accordmobile, in Paris in 2009 (with Myriam Pfeiffer ). In 2012 she finished two years advanced training with Jeremy Krauss in Vienna and later 2 years of training JKA 1 in Tegerensee, a training for special needs children and in 2017 a 2 years master class Under the oak with Jehudit Silver also in Vienna. She has done several master classes with Anna Maria Caponecci (on pelvic floor), Daniela Sinapi (several segments on Scoliosis), and David Zembran Bersin in New York around the mobility of neck… She is pre-assitant of Paul Newton in Paris City 3 professional training at Self-Wises in Paris. She is regularly teaching feldenkrais method in Ljubljana and abroad.

For more info: https://www.facebook.com/events/2385981255052685/

______________________________________________________

 

 

/македонски

Работилница за Фелденкрајс методот со Невенка Копрившек

Работилницата е дел од КУЛТРЕНИНГ 2019 кој дел од програмската линија „Заедно“- социо- културни активности за пошироката општествена заедница, на проект просторот Кино Култура, во организација на Локомотива- Центар за Нови иницијативи во уметноста и културата
FELDENKRAIS METHOD OF WARNESS THORUGH MOVEMENT
HOW TO DO LESS, WITH MORE ATTENTION, LIGHTNESS, AND CURIOSITY
Методот Фелденкрајс е базиран на принципи на физика, биомеханика и емпириското разбирање на учењето и човековиот развој. Moshe Feldenkrais рекол: „Ние се движиме според нашата перцептивна слика за себе”. Со проширување на вашата перцепција и зголемување на свеста, станувате повеќе свесни за вашите навики и тензии и развивате нови начини на движење.
Методот Фелденкрајс користи нежно движење и насочено внимание, помага во зголемување на леснотијата и опсегот на движењето, подобрување на флексибилноста и координацијата и откривање на вродениот капацитет за благодатно, ефикасно движење. Секој е во потрага по поудобно, поефикасно, одржливо движење и поголема самосвесност заради намалување на болката, подобрување на перформансите (уметнички / секојдневни / атлетски ), само-откритие, разиграност и подобрување на квалитетот на животот.
Наставата за актери ми е многу драга, не само заради релацијата помеѓу телото, умот и емоциите кои се во основата на работата на актерите, но исто така бидејќи можам лесно да применам движечки лекции на конкретна свеност на Фелденкрајс методот во актерска ситуација.
Мојата прва средба со методот беше индиректна во Ecole Jacques Lecoq (81-83 год.), кога Monica Pagnuex, една од најблиските соработници на Lecooq и една од признатите ментори за актерство, остави прилично значајно наследство на лекции инспирирани од Фелденкрајс методот во анализа на часови за движење, која таа ги развила за и со Jacques. Сите тие вклучуваат процес за подигање на свеста преку движење, различности, пронаоѓање варијации, приближувања, со набљудување, со чуствување, локализирање, внимание на себеси, ориентација во простор, ритам, пронаоѓање на „неутралното“ во многу голема смисла и потоа транспортирајќи движења на сцената во театрална форма.
НЕВЕНКА КОПРИВШЕК
БИО:
Невенка Копрившек своето знаење го доби во школата Ecole Jacques Lecoq, првенствено работејќи како актерка, па театарски режисер и подоцна уметнички директор. Таа беше уметничка директорка на еден од првите екпериметнални театарски простори во Љубљана, Глеј Театар 1989-97. Во 1997 година таа ја основа организацијата БУНКЕР (BUNKER) и оттогаш дејствува како директорка на организацијата. Еден од најголемите настани на БУНКЕР e интернационалниот фестивал за изведувачки уметности МЛАДИ ЛЕВИ (MLADI LEVI), познат по својата уметничка ориентација, уметничка извонредност и екпертиза за откривање на нови таленти. Во 2004 година БУНКЕР победи на јавниот тендер за трансформирање на СТАРА ГРАДСКА ЕЛЕКТРАТРНА (STARA MESTNA ELEKTRARNA), стара електрана, во центар за изведувачки уметности, каде најголемите локални и интернационални театарски и танцови проекти го наоѓаат својот дом.
Невенка стана сертифициран практичар за методот Фелденкрајс за свесност на движење во Accordmobile, во Париз во 2009 година (со Myriam Pfeiffer). Во 2012 година таа заврши две години напредна обука со Jeremy Krauss во Виена, а подоцна и 2 години обука JKA 1 во Tegerensee, обука за деца со посебни потреби и во 2017 година мастер класа од 2 години со Jehudit Silver, исто така, во Виена. Има направено неколку мастер класи со Anna Maria Caponecci (за карлично ниво), Daniela Sinapi (неколку сегменти на сколиоза) и David Zembran Bersin во Њујорк околу подвижноста на вратот… Таа е при-асистент на Paul Newton во Париз Сити 3, стручна обука на Self-Wises во Париз. Редовно предава метод на Фелденкрајс во Љубљана и во странство.

Повеќе информации: https://www.facebook.com/events/2385981255052685/

More activities within the Co-collaboration programme:

___________________________________________________________________________

European Diploma in Project Management in Culture 2018/2019

Caravan Next Skopje

Lokomotiva is co-curating part of the program of the 42 edition of International Theatre Festival with the selection of the performance “1 POOR and ONE 0”, produced by BADco, Zagreb, Croatia