/македонски подолу/
Choreographed Bodies/ MOT + Programme
Cold Air ::: An ode to female fantasy
Choreography and performance by Aleksandra Petrushevska
November 3, 2022, 19.30 h
@ Dancing Hall, MKC
tickets here
Block tickets for both performances here
Description of the piece:
“Cold Air” is an ode to the female fantasy and an invitation to come closer to the fragile and vulnerable female inner world.
Air is invisible, but when cold, the eyes can grasp it.
With every breath I keep track of time. I whisper to myself, “I am still alive.”
Departing from an internal perspective, choreographer and dancer, Aleksandra Petrushevska, takes the audience on a journey through an imaginary landscape that is constantly being transformed by the performer’s moves and the spectators’ gaze. A refractive gaze invites the audience to observe the vast interior space in the performer’s body and the dances of different inner landscapes creating a fantastic story. Playing with a wide range of absurdities and abstractions, the performer’s body becomes a sight of experimentation and refraction, hosting different modalities and unfolding layers of emotions until its rupture.
Seemingly shifting between a video game character and an ordinary person, the dancing body constantly negotiates its state of being.
Credits:
Choreography/Performance: Aleksandra Petrushevska
Duration: 45 min
Music: Aleksandar Grozdanovski
Dramaturgy: Aleksandra Petrushevska
Costume: pants designed by Jovana Filipovikj
Mentoring: Frauke Havemann, Diego Agulló, Kat Válastur
>>>Cold Air ::: An ode to female fantasy is a graduation work by Aleksandra Petrushevska, created as part of the Graduation Works BA HZT, 2022, and re-worked within the Choreographic Body 2022 program of LOKOMOTIVA- Centre for New Initiatives in Arts and Culture under the mentorship of BIljana Tanurovska-Kjulavkovski.
Special thanks to Nik Haffner, Sandra Umathum and Biljana Tanurovska-Kjulavkovski.
Short Bio:
Aleksandra Petrushevska is a dancer, performer and choreographer from North Macedonia, currently based in Berlin. She began her artistic work as a dancer, choreographer and contemporary dance educator in North Macedonia with an independent dance theatre company. Her knowledge in different dance forms and somatic practices came from being part of a non-formal dance environment in her childhood years and later a member of a dance theatre company and a BA Student of HZT Berlin. She graduated from the Inter-University Center for Dance Berlin (HZT) in 2022. Her choreographic research relies on her interest in the perception of time and introspection, weaving in fictional stories in order to shift and mould the space.
*****
Cold Air ::: An ode to female fantasy is a graduation work by Aleksandra Petrushevska, created as part of the Graduation Works BA HZT, 2022, and re-worked within the Choreographic Body 2022 program of LOKOMOTIVA- Centre for New Initiatives in Arts and Culture.
Photo by Hana Stojakovic.
Special thanks to Nik Haffner, Sandra Umathum and Biljana Tanurovska-Kjulavkovski.
____________________________________
Check out the photo album above. / Погледнете го фото албумот погоре.
/македонски
Кореографски тела/ МОТ + програма
„Ладен воздух ::: Ода на женската фантазија“
кореографија и изведба на Александра Петрушевска
3 Ноември 2022, 19.30
@ 25 Maj, Младински културен центар
Опис на делото:
„Ладен воздух“ е ода на женската фантазија и покана да се доближиме до кревкиот и ранлив женски внатрешен свет.
Воздухот е невидлив, но кога е ладен, очите можат да го препознаат.
Со секој здив, го следам времето. Си шепотам, „сè уште сум жива.“
Тргнувајќи од внатрешна перспектива, кореографката и танчерка, Александра Петрушевска, ја води публиката на патување низ имагинарен пејзаж кој постојано се преобразува со движењата на изведувачот и погледот на гледачите. Рефрактивниот поглед ја поканува публиката да го набљудува огромниот внатрешен простор во телото на изведувачот и танците на различни внатрешни пејзажи создавајќи фантастична приказна. Играјќи со широк спектар на апсурди и апстракции, телото на изведувачот станува глетка на експериментирање и рефракција, домаќин на различни модалитети и расплетени слоеви на емоции до негово распрскување.
Наизглед менувајќи се помеѓу лик од видео игра и обична личност, телото што танцува постојано преговара за својата состојба на постоење.
Кореографија/Изведба: Александра Петрушевска
Музика: Александар Гроздановски
Драматургија: Александра Петрушевска
Костим: панталони од Јована Филиповиќ
Менторство: Фрауке Хавеман, Диего Агуло, Кат Валастур
>>>Ладен воздух ::: Ода на женската фантазија е дипломска работа на Александра Петрушевска, создадена како дел од Graduation Works BA HZT, 2022 година, а повторно работена во рамките на програмата Choreographic Body 2022 на ЛОКОМОТИВА – Центар за нови иницијативи во уметноста и културата, под менторство на Биљана Тануровска-Ќулавковски.
Посебна благодарност до Ник Хафнер, Сандра Уматум и Биљана Тануровска-Ќулавковски.
Кратка биографија:
Александра Петрушевска е танчерка, изведувачка и кореографка од Северна Македонија, која живее и работи во Берлин. Таа ја започнува својата уметничка работа како танчерка, кореографка и едукаторка за современ танц во Северна Македонија во независна танцова театарска организација. Неформалното танцово опкружување во нејзините детски години, а подоцна и искуството како член на танцовата театарска организација и дипломирана студентка на ХЗТ Берлин, придонесуваат за стекнување знаења за различни танцови форми и соматски практики. Дипломирала на Inter-University Center for Dance Berlin (HZT) во 2022 година. Нејзиното кореографско истражување се потпира на нејзиниот интерес за перцепцијата на времето и интроспекцијата, преку ткаење измислени приказни со цел да го промени и обликува просторот.
*****
Ладен воздух ::: Ода на женската фантазија е дипломска работа на Александра Петрушевска, создадена како дел од Graduation Works BA HZT, 2022 година, а повторно работена во рамките на програмата Choreographic Body 2022 на ЛОКОМОТИВА – Центар за нови иницијативи во уметноста и културата.
Фотографија на Хана Стојаковиќ.
Посебна благодарност до Ник Хафнер, Сандра Уматум и Биљана Тануровска-Ќулавковски.
________________________________________________________________________________